Alla inlägg under juli 2010

Av juliadrysen - 26 juli 2010 14:56

Jag vet, jag har inte blogga på länge men nu ska jag göra det.


Nu så sitter jag och undrar vad jag ska göra med ett " Best Friend Forever " halsband, vem jag ska ge det till. Har bråkat med min bästakompis och hennes typ bästa kompis ( förutom mej! ) för att hennes bästa kompis hade kollat igenom hennes sms och hittat ett från mej där jag hade skrivit att jag tyckte att hon var en bitch, som jag inte menade. Men hon försöker vara fjortis och jag hatar typ alla fjortisar och tycker att dom är skitfåniga, och hennes vänner kanske inte är dom bästa. Men det har jag inte med å göra, jag blev bara sur att hon kolla igenom min bästa kompis sms för att man gör inte så.




Jag sitter också och läser Fokis blogg, Guuuush vad hon är bra! Hon är så originell och så jäkla söt så man dör. Hon är en superbra förebild och jag tycker Ricky ( hennes kille ) är störtskön!

Kolla in hennes blogg.


HejDå   

Av juliadrysen - 25 juli 2010 18:47

   Haha, sicken söt groda!


Jag längtar så efter en liten katt att gosa med, vi ( min familj och jag ) hade en katt som hette Rasmus. Han blev 17 år, jag är snart tretton så jag hade levt med honom i hela mitt liv. Saknar honom så.

Av juliadrysen - 7 juli 2010 22:08

hej alla, jag har inte bloggatpå jättelänge :(.

herrå

hej

Av juliadrysen - 4 juli 2010 21:17

hejsan jag e så jäla trött!!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Julia och älskar att röra på mig! Jag har en hund som heter Milou, uttalas Milo, som är 3 år. Hon är en Norsk Lundehund, och hon ser lite ut som en räv.

//Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem hejar du på?
 Djurgården
 A.I.K
 Hammarby

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards